SERVICII MARKETING EXTERNALIZATE – AVANTAJE SI PROFIT PENTRU TINE

DE CE SA TE ORIENTEZI CATRE SERVICII MARKETING EXTERNALIZATE (traditionale si online)?

Meriti si ai nevoie de servicii marketing externalizate ca sa stii de ce lucrurile nu merg asa cum iti doresti. Meriti cele mai bune recomandari si cele mai bune servicii de marketing externalizate pentru a-ti eficientiza compania si pentru a-ti atinge obiectivele pe care ti le-ai propus.

Cum te pot ajuta aceste servicii marketing externalizate?

  1. Beneficiind de servicii marketing externalizate online si traditionale, vei putea sa identifici si sa analizezi cauzele care au condus la nemultumirea ta in privinta afacerii tale;
  2. te ajuta sa iti clarifici viziunea in privinta dezvoltarii afacerii tale. Te ajuta sa dezvolti produse mai competitive in conformitate cu viziunea si directia de dezvoltare a afacerii tale;
  3. expertul in servicii marketing externalizate te ajuta sa iti construiesti si sa iti administrezi corect portofoliul tau de branduri;
  4. ajuta sa stabilesti obiective strategice si tactice (SMART) pentru afacerea ta;
  5. sa construiesti strategii si planuri de marketing online si traditional care sa vanda produsele tale;
  6. servicii marketing externalizate care te ajuta sa implementezi cu succes strategiile si planurile de marketing, inclusiv cele din online;
  7. servicii marketing externalizate care te ajuta sa-ti construiesti sau sa-ti imbunatatesti organizarea sistemului tau de distributie (forta ta proprie de vanzare);
  8. consultantul de servicii marketing externalizate te ajuta sa iti instruiesti forta proprie de vanzare si de marketing;
  9. servicii marketing eternalizate pentru campanii eficiente de comunicare in mediul online (pe internet) si in media traditionala (TV, radio, presa scrisa), i si care sa te ajute sa iti construiesti si sa iti administrezi corect bugetul tau de comunicare;
  10. te ajuta sa dezvolti programe de trade marketing care sa iti impuna produsele pe rafturile magazinelor;
  11. servicii de consultanta de marketing cu care implementezi cu succes programe promotionale pentru consumatori, distribuitori si magazine care sa te ajute sa cresti rapid vanzarile pe termen scurt.

Poti beneficia de servicii marketing externalizate traditionale:

Servicii de cercetare şi analiza:

  • audit de brand;
  • analiza de piata (competitie, public tinta, evolutii);
  • analiza de segmentare si pozitionare;
  • analiza de atitudini si obiceiuri de cumparare a produselor/ serviciilor;
  • pre-testare de concept, produs, ambalaj;
  • evaluare si post-evaluare a campaniei.
  • Studii de pret si de satisfactie a consumatorului.

Servicii de creare a strategiei de brand:

  • servicii marketing pentru crearea identitatii de corporatie: identitate verbala (naming, slogan), identitate vizuala, manual de brand, design de produs;
  • consultanta in implementarea brandului, programe de implementare a brandului pe piata;
  • selectarea tacticilor de advertising, PR si web development potrivite pentru construirea brandului.

Servicii marketing externalizate de creare si consolidare a capitalului de brand:

  • crearea, mentinerea si sporirea loialitatii fata de brand;
  • generarea, sustinerea si cresterea recunoasterii brandului;
  • evaluarea si sustinerea calitatii percepute de utilizator;
  • controlul si exploatarea asocierilor unui brand.

Poti beneficia de servicii marketing externalizate online:

Daca esti nevoit sa reduci bugetul alocat marketingului traditional si nu vrei sa iti scada vanzarile, trebuie sa stii ca se poate face un marketing la fel de eficient, intr-un mediu diferit de cel al marketingului traditional: marketingul online, cel practicat pe internet. Marketingul traditional, practicat de tine, poate include metodele costisitoare de promovare, utilizand televiziunea, radioul, presa scrisa, postere sau promovarea stradala. Tot mai multe companii prefera marketingul pe internet, din motive simple: este mult mai ieftin; continutul si targetarea pot fi modificate cu usurinta; se focuseaza pe controlul pe rezultate; poate fi facut cu usurinta la nivel international si este foarte usor de folosit.

Servicii marketing externalizate online folosesc instrumente specifice, precum: creare site webcontinut relevant web, optimizare SEO site web si promovare social media; promotii online targetate, campanii sms; listare in directoare, marketing prin e-mail, video marketing, marketing pe mobil, etc. Atunci cand vrei sa faci marketing cu bani mai putini, dar cu aceeasi eficienta, una dintre cele mai bune solutii este apelarea la un furnizor (freelancer sau agentie) de servicii marketing externalizate (traditionale si online), care stie si are experienta in a face marketing traditional si / sau online (pe internet) de calitate. Aici poti afla sfaturi utile despre Cum sa folosesti marketing si promovare site web.

O consultanta buna in servicii marketing externalizate si vanzări este cea care raspunde problemelor si resurselor clienților.

Exista cinci situatii in care sa vrei sa folosesti servicii marketing externalizate (traditionale si online): Cosmin Ursache despre servicii marketing externalizate

  1. Compania ta nu are departament de marketing. Ai oameni din alte departamente care fac marketing, desi au cu totul alta calificare, si asta iti cauzeaza pierderi in vanzari. Prin apelarea la un consultant in servicii marketing externalizate vei avea omul de marketing care va fi dedicat afacerii tale.
  2. Ai o echipa de marketing, dar simti ca aceasta ar putea beneficia de pe urma colaborarii cu un furnizor de servicii de marketing externalizate (online sau traditionale) care sa vina cu un suflu nou si cu o viziune noua asupra proiectelor derulate.
  3. Ai nevoie de branding sau rebranding sau vrei sa cresti afacerea si ai nevoie de ajutor suplimentar, temporar, pentru a duce la bun sfarsit acel proiect.
  4. Activitatile tale de marketing nu mai justifica financiar mentinerea unui angajat sau a unui departament de marketing.
  5. Esti nevoit sa reduci bugetul alocat marketingului traditional si nu vrei sa iti scada vanzarile. De aceea, te gandesti sa incepi sa te promovezi prin marketing online (pe internet).

Ce avantaje ai daca beneficiezi de servicii marketing externalizate?

  1.  Apeland la un consultant de servicii marketing externalizate, ai acces rapid la competentele in marketing traditional si online de care ai nevoie.
  2. Afli exact daca marketingul tau se face bine sau „dupa ureche”.
  3. Economisesti timp si bani. Eviti costurile salariale si alte eforturi aferente angajarilor, investitiile in biroul, transportul, comunicarea sau trainingul personalului. In plus, ai acces la expertul in servicii de marketing externalizate oricand ai nevoie, platind doar pe proiect, fara a fi nevoit sa acoperi si timpii morti sau lipsa de rezultate. De exemplu, puteti angaja un consultant in servicii marketing externalizate online, care sa va promoveze prin campanii de tip CPC. Astfel, platesti doar pe proiect si numai daca obtii rezultate. Adica numai atunci când un utilizator da clic pe anunțul de pe Google pentru a accesa site-ul tau sau cand te apelează pentru o comanda.
  4.  Folosind servicii marketing externalizate, vei sti exact ce trebuie sa ceri si la ce sa te astepti, care sunt costurile corecte si furnizorii seriosi in industria de marketing traditional si online.
  5. folosind servicii marketing externalizate  (online si traditional), produsele tale au sanse mai mari sa devina branduri eficiente care sa se vanda;
  6. vei avea servicii marketing externalizate care creeaza elemente competitive de corporate  identity si de packaging pentru produsele tale (logo, etichete, ambalaje, carti de vizita, mape de prezentare, pagina web);
  7. folosind servicii marketing externalizate, vei putea sa construiesti si sa iti administrezi corect bugetul tau de comunicare offline si online;
  8. consultantul de servicii marketing externalizate te ajuta sa implementezi cu succes programe promotionale pentru consumatori, distribuitori si magazine, care sa te ajute sa cresti rapid vanzarile pe termen scurt.

 

 

vezi si:

PORTOFOLIU BRANDING

Cum se face auditul de marketing fundamentat?

Despre consultanta de marketing, branding si rebranding

Consultanta de branding, in 6 pasi

Cosmin-Ursache---Lasa-un-mesaj!