BRANDING WORK: CRAMELE JARISTEA

branding work CRAMELE JARISTEA

BRANDING WORK

Nume brand: CRAMELE JARISTEA

Pozitionare: Cramele Jaristea – Secretul vinului ReinVie…

Target: segment mainstream.

Povestea vinului: Cand Burebista a hotarat sa arda viile, dacii au crezut ca acest loc va fi crutat. Pentru ca aici se facea cel mai bun vin, vinul regal. Locul a fost ars, iar oamenii l-au numit Jaristea. Cu pretul vietii, “Cel care facea vinul” a scos din foc ultimul lastar al viei. Apoi, cand vremurile au fost prielnice, oamenii au replantat “comoara” si au refacut via.

Dealungul timpurilor, urmasii au ascuns mestesugul vinului ales al Jaristei. Iar noi nu am facut altceva decat sa-l redescoperim, sa-l continuam si sa vi-l oferim.

Logistica: 6 sticle x  750 ml /cutie; 6 sticle x 1,5 L. /cutie.

Packaging design (v.foto).

Promovare: campanii de activare distribuitori si magazine; sampling in HO.RE.CA.; promotii la punctele de vanzare; materiale POS.

vezi si:

PORTOFOLIU BRANDING

Avantajele serviciilor de marketing externalizate

Cum se face auditul de marketing fundamentat?

Cum se face planul de marketing eficient?

Despre consultanta de marketing, branding si rebranding

Consultanta de branding, in 6 pasi

Cum se lucreaza cu un consultant de marketing?