BRANDING KAMARAD 30 – descrierea proiectului

branding kamarad 30

BRANDING WORK

Nume brand: KAMARAD

PozitionareCamaradul de fiecare zi. Si acasa si in deplasare!

Target: segment economic.

Descriere produs: KAMARAD este un produs spirtos cu aromă de brandy care se adresează oamenilor cu venituri mici, foarte sensibili
la preţ, consumatori de băuturi spirtoase cu aromă de brandy şi tărie alcoolică moderata. Este ideal pentru consumul împreună cu vecinii, prietenii şi colegii de serviciu.

Packaging design (v. foto)

Logistica: 16 sticle x 200ml. /cutie; 12 sticle x 500ml. /cutie; 4 sticle x 2 L. /cutie

Promovare: Reclama TV (vezi spotTV1vezi spot TV2), campanii de activare distribuitori si magazine; promotii la punctele de vanzare; materiale POS.

vezi si:

PORTOFOLIU BRANDING

Avantajele serviciilor de marketing externalizate

Cum se face auditul de marketing fundamentat?

Cum se face planul de marketing eficient?

Despre consultanta de marketing, branding si rebranding

Consultanta de branding, in 6 pasi

Cum se lucreaza cu un consultant de marketing?